Mand ved computer

Invitation til kundetilfredshedsundersøgelse 2023

For at vi løbende kan udvikle og tilpasse os kundernes behov, inviteres et bredt udsnit af vores kunder nu til at deltage i årets kundetilfredshedsundersøgelse.

I Sparekassen Thy vil vi være bedst til kunder, og derfor er vi også meget interesserede i, hvordan du som kunde oplever kontakten og samarbejdet med os, så vi løbende kan udvikle, forbedre og tilpasse os ud fra behovet.

Invitation udsendes som e-mail

Et bredt udsnit af vores kunder vil på mail modtage en invitation til undersøgelsen. Mailen udsendes af analyseinstituttet Dataminds på vegne af Sparekassen Thy, og afsenderen er: Kundebenchmark-sparekassen-thy@dataminds.com

Nedenfor kan du se den mail, du vil modtage i din indbakke.

Vi håber meget, at du vil deltage i vores kundetilfredshedsundersøgelse, så vi fortsat kan udvikle os på bedste vis.

 

Brev kundetilfredshedsanalyse 2023